20 maart 2020

In verband met de uitbraak van COVID-19 (coronavirus) informeren wij je over de maatregelen die onze locaties in Amsterdam, Den Haag, Ede, Barneveld en onze tweede locatie in Den Haag hebben genomen om de gezondheid van onze werknemers en de continuïteit van onze dienstverlening naar klanten te waarborgen.

Een veilige werkomgeving

Met deze maatregelen vertrouwen wij erop dat we op een gezonde en verantwoorde manier de ICT van onze klanten kunnen blijven ondersteunen. Juist in deze moeilijke tijd kan technologie medewerkers op afstand blijven verbinden en bedrijfsprocessen continueren.

Onze maatregelen

  • Al onze medewerkers kunnen vanuit huis werken en doen dit ook zoveel mogelijk. Hierop zijn wij ingericht en dit heeft verder geen impact op onze dienstverlening;
  • Daar waar fysieke aanwezigheid op kantoor noodzakelijk is, gebeurt dit in gescheiden teams en met gepaste afstand. Om onze continuïteit te kunnen waarborgen;
  • Afspraken op verzoek van klanten op locatie gaan uitsluitend in nauw overleg en conform de eisen en maatregelen die onze opdrachtgevers en het RIVM hieraan stellen;
  • Al onze eigen activiteiten en besprekingen worden via Microsoft Teams gedaan of naar een later moment verplaatst;
  • Wij volgen de adviezen en maatregelen zoals deze door de overheid en het RIVM zijn voorgeschreven;
  • De directies van alle locaties hebben dagelijks overleg om de laatste stand van zaken te bespreken en samen vervolgstappen te coördineren.
Contact